ZAJIŠŤOVÁNÍ:
• kontroly dodržování platných předpisů,
• analýzy požadavků a jejich oprávněností uživatelů resortu justice v daných
spravovaných systémech,
• zadávání analýz a návrhů řešení v daných spravovaných systémech,
• aplikování změn a rozvoje informačních systémů dle požadavků uživatelů resortu a dle platných právních předpisů a jejich novelizací,
• komunikaci s dodavateli v rámci Hotline, realizačních týmů, jednání,
• součinnosti vůči dodavateli v rámci udržování a rozvoje informačních systémů,
• kompletní správy a rozvoje svěřených IS,
• procesů změnových požadavků,
• vyhodnocování úrovně dodávaných služeb,
• služeb druhé úrovně podpory.
ZPRACOVÁVÁNÍ:
• podkladů pro analýzy a návrhy řešení, včetně návrhu zajištění bezpečnosti a udržitelnosti
projektu,
• podkladů pro analýzu rizik v rámci KII a VIS,
• podkladů pro odpovědi dle Zákona 106,
• chybových hlášení, požadavků uživatelů, komunikace a řešení problémů s dodavateli,
• technických podkladů pro optimalizaci systémů.
PODÍLENÍ SE:
• na tvorbě návrhů řešení rozvoje informačních systémů, včetně analýzy složitých
procesů, zajištění bezpečnosti na základě požadavků uživatelů a věcných, technických a
bezpečnostních požadavků,
• na zadávací dokumentaci k veřejným zakázkám na informační systémy,
• na zajištění a organizaci realizačních týmů.
NABÍZIME:
Služební úřad poskytuje následující benefity: pružnou pracovní dobu, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, homeoffice, 5denní rehabilitační pobyt na Zotavovně Pracov plně hrazený ze zdravotního pojištění, dětskou skupinu pro děti od 1,5 roku do předškolního věku, průběžné vzdělávání, jazykové kurzy, příspěvek na stravování, odměnu k životnímu a služebnímu výročí, příspěvek na produkty spoření na stáří, posilovnu v budově ministerstva, příspěvek na kartu Multisport, možnost příspěvku na volnočasové aktivity, sportovní a kulturní akce pro zaměstnance a rodinné příslušníky.
|